Help ons

Stichting Dag van je Leven is 100% afhankelijk van sponsoring en giften

Help ons

Uw gift of sponsoring

Stichting Dag van je Leven is voor 100% afhankelijk van giften van donateurs en sponsors. Alle gelden die via giften binnenkomen gaan rechtstreeks naar de evenementen, activiteiten en het in vervulling laten gaan van wensen en alles wat daarbij komt kijken. Wij zijn daarom altijd op zoek naar bedrijven of particulieren die onze stichting financieel een handje willen en kunnen helpen

SPONSORING OF GIFT

Wilt u helpen?

Dan kunt u doneren op het bankrekeningnummer van Stichting Dag van je Leven NL56 RABO 0314168273. Met iedere bijdrage zijn wij al blij.

Uiteraard bedanken wij onze sponsors en donateurs met naamsvermelding tijdens onze evenementen en activiteiten.

Meer informatie over sponsoring?

Wilt u meer informatie over sponsoring?
Neem dan contact op met Dirk Box op telefoonnummer: 06-20030134

Stichting

Wat doen wij

Stichting Dag van je Leven heeft als doel mensen met een verstandelijke beperking in het zonnetje te zetten en/of ze een leuke dag te bezorgen. We doen dit door het organiseren van jaarlijkse evenementen en we proberen individuele wensen of een wens van een groep in vervulling laten gaan.

bekijk activiteiten

Welke activiteiten?

Jaarlijks organiseren wij de volgende activiteiten met Dag van je Leven:
Carnaval, Botendag en een dag tijdens de Feestweek Aalsmeer. Daarnaast vervullen we op aanvraag wensen, hier vind je meer informatie ». Schroom niet en deel jouw wens met ons.

BLIJF OP DE HOOGTE

Het laatste nieuws

Schaatswens in vervulling

Dag van je Leven laat schaatswens in vervulling gaan Vrijdag 22 maart is Stichting Dag van je Leven op pad geweest om weer een leuke wens in...

Poppentheater Zelen bij KDC’s

Poppentheater Zelen wordt regelmatig ingehuurd door Dag van je Leven voor het spelen van leuke voorstellingen bij de Kinderdagcentra van Stichting Ons Tweede Thuis. Het is altijd een feestje.

Onze sponsors en partners

Lab 35 | Aalsmeer.nu